جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/12/16
  • - تعداد بازدید: 233
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

فراخوان عمومی جذب یک نفر دکتری رشته مهندسی کشاورزی- اصلاح نباتات ، جهت دانشکده علوم تغذیه

 

با سلام و احترام

       بدینوسیله به آگاهی می رساند درخواست دانشکده علوم تغذیه در رابطه با انجام فراخوان عمومی جذب یک نفر دکتری رشته مهندسی کشاورزی- اصلاح نباتات ، به عنوان عضو هیات علمی قراردادی آن دانشکده در جلسه شورای نیازسنجی هیات علمی معاونت آموزشی دانشگاه مورخ 28/ 11/ 1402 مطرح گردید و مورد موافقت قرار گرفت. خواهشمند است مقرر فرمایید با توجه به موارد یاد شده در مورد اعلام فراخوان عمومی در سایت دانشگاه به مدت یک ماه، به شرح ذیل اقدام لازم انجام گردد.

نام دانشکده

رشته آموزشی مورد نیاز

تعداد

جنسیت

توضیحات

علوم تغذیه
دکتری رشته مهندسی کشاورزی- اصلاح نباتات
با تجربه پژوهشی در زمینه میکروب شناسی محصولات غذایی

یک نفر

زن -مرد

شرکت دانشجویان در این فراخوان ممنوع می باشد.

- نوع خدمت:  هیات علمی آموزشی قراردادی 

- متقاضیان درخواست کتبی و مدارک خود را به مدت یک ماه از تاریخ شروع فراخوان به دانشکده علوم تغذیه، گروه آموزشی بهداشت و ایمنی مواد غذایی  ارسال نماید.

  • دانشگاه علوم پزشکی شیراز تعهدی برای تبدیل وضعیت متقاضی به هیات علمی پیمانی ندارد. تمدید سالانه قرارداد (حداکثر سه سال) و همچنین درخواست تبدیل وضعیت به پیمانی فرد پذیرفته شده در این فراخوان، منوط به انجام مطلوب فعالیتهای آموزشی و پژوهشی معین شده توسط گروه آموزشی مربوطه می باشد. همچنین بر اساس ضوابط ابلاغی وزارت متبوع برای عقد قرارداد هیات علمی و تمدید آن، مجوز دفتر امور هیات علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت الزامی می باشد که در صورت عدم صدور این مجوز، نتیجه فراخوان هیات علمی قراردادی کان لم یکن تلقی می گردد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبری : 97286
کلیدواژه
محمد  کریمی
خبرنگار

محمد کریمی

تنظیمات قالب